Kom naar de Peoples Climate March

Nieuwsartikel - 6 april, 2017
Kom op 29 april naar de People’s Climate March in Amsterdam. Met duizenden mensen gaan we de straat op om klimaatactie te eisen van het aankomende kabinet. De People's Climate March is een initiatief van burgers met hart voor het klimaat. Samen laten we aan onze politieke leiders zien dat er brede steun is voor stevig klimaatbeleid.

• 29 april 14.00-17.00
  • Amsterdam. Verzamelen op het Museumplein
  • Laat weten dat je komt op Facebook (optioneel)

Een nieuwe regering met hart voor 't klimaat

Nederland heeft zich gecommitteerd aan de klimaatafspraken van Parijs. Klimaatactie kan niet langer uitblijven. Het grootste gevaar is dat maatregelen om de uitstoot van broeikasgassen terug te dringen, op de lange baan worden geschoven.

Kom op 29 april naar de People's Climate March en laat aan de partijen weten dat de strijd tegen de klimaatcrisis hoge prioriteit heeft. Het klimaat is niet links of rechts, maar van ons allemaal. Samen houden we de onderhandelaars scherp.

Een wereldwijde beweging

Trump wil binnen 1 jaar af van klimaatakkoord Parijs’, kopten media kort na de verkiezingen in de VS. Een nachtmerrie leek werkelijkheid geworden.

Gelukkig laat de Amerikaanse klimaatbeweging het er niet bij zitten. Op 29 april zijn in tientallen steden marsen waarin opgeroepen wordt de uitstoot van broeikasgassen aan te pakken. Lees meer: https://peoplesclimate.org/

Aan Nederland en de EU de taak om de rug recht te houden en het klimaatakkoord met hand en tand te verdedigen. Samen zijn we sterker dan Trump!

Wat kun jij doen?

People's Climate March Amsterdam