ACTIVIST WORDEN BIJ GREENPEACE

Greenpeace bestaat uit gewone mensen die samen het onmogelijke mogelijk maken, dat kan vanuit jouw huiskamer, ons kantoor, op straat en op zee. Samen gaan we voor echte verandering.

Meld je nu aan!

Je kunt niet meer om de klimaatcrisis en de ecologische crisis heen. Mensen kampen wereldwijd met rampzalige weersextremen. Dieren en planten sterven in razendsnel tempo uit. Toch kunnen we nog steeds een andere richting inslaan. Jij hebt een rol te spelen in die verandering. Jouw stem, versterkt in een krachtige beweging van mensen, kan de macht van grote vervuilers doorbreken. Word activist en maak verandering mogelijk.

In iedereen schuilt een activist

Er is geen typische activist. We hebben allemaal andere achtergronden en andere verhalen. Onze zorgen om de planeet is wat ons bindt. Of je nu veel of weinig tijd hebt, zet die zorgen om in actie!

Zo werken we samen

Je kan op verschillende manieren in actie komen met Greenpeace. Welke rol je ook vervult, voor alle medewerkers en activisten geldt de gedragscode. Zo zorgen we dat we respectvol en plezierig samenwerken. Wanneer je je bij een Greenpeace activistenteam aansluit, ga je akkoord met de gedragscode in de algemene voorwaarden. Daar lees je ook alles over declaraties, reiskosten, vertrouwenspersonen en aansprakelijkheid. Vragen? Mail dan naar [email protected]