Abonneer je op de digitale edities van GPM!

GPM is het magazine van Greenpeace. Het staat vol verhalen van mensen die zich op eigen wijze en met hart en ziel inzetten voor een groene wereld. De online versie verschijnt vier keer per jaar. Als je je aanmeldt voor een abonnement, krijg je een melding in je mailbox zodra de volgende editie er is. Aanmelden kan op twee manieren.

1) Ontvang je ons magazine GPM normaal per post? Pas dan je abonnement aan via MyGreenpeace. Hier kun je een account aanmaken als je dit nog niet hebt. Dat is sowieso handig als je je gegevens wilt beheren die bij ons bekend zijn. Kies na inloggen bij ‘Magazine online of per post?’ voor de optie ‘GPM online’. Je abonnement wordt automatisch aangepast en je krijgt van ons een e-mail zodra de nieuwe GPM op onze website staat.

2) Ben je een nieuwe abonnee van ons magazine? Welkom! Vul het formulier hieronder in en je krijgt van ons een e-mail als de nieuwe GPM online staat.

We vragen in dit formulier een aantal gegevens van je om zeker te weten dat je niet dubbel in onze administratie staat.