magazine / september 2015

Wie wens jij beterschap?

Wie kan wel een kistje gebruiken?

Al 44 jaar zet Greenpeace bedrijven en overheden aan tot duurzamer gedrag. We richten ons vaak op grote spelers en klinkende resultaten. Maar kleine initiatieven zijn net zo waardevol. Voer jij een actie die wel wat support kan gebruiken? Greenpeace kan je helpen met de actiekist!

Je wilt gerecycled papier op je werk, maar de directie vindt het niet belangrijk genoeg. De gemeente gebruikt nog altijd Roundup en jouw actiegroep wil dat daar een einde aan komt. En wat te denken van die school/bibliotheek/voetbalkantine die nog altijd vol gloeilampen hangt? Kortom: ken jij een persoon, bedrijf, gemeente of instelling die wel een duwtje in de groene richting kan gebruiken? De redactie van GPM hoort het graag!

Meedoen is simpel
Laat de redactie van GPM vóór 15 oktober 2015 weten wie je beterschap wenst en waarom. Vergeet niet je naam en contactgegevens te vermelden.

Gaan we met jouw beterschapswens aan de slag, dan nemen we voor 1 december 2015 contact met je op voor meer informatie en een actieplan. Natuurlijk besteden we dan ook in GPM aandacht aan je initiatief.

Lees hier de actievoorwaarden.