GROOT GEVEN

Relatiebeheer particulieren 06-48511883
Stuur mij een e-mail

Persoonlijk contact

Mijn naam is Lotti Atherton, afgestudeerd antropologe. Door mijn ervaringen met ontwikkelingswerk weet ik dat een veilig leven begint met een schone en groene aarde. Greenpeace zet zich daar met hart en ziel voor in. Ik ben er dan ook bijzonder trots op dat ik sinds 2014 relatiebeheerder bij Greenpeace ben voor fondsen en stichtingen.

Passie voor natuur en milieu

Als relatiebeheerder leer ik veel fondsen en stichtingen, en de mensen erachter, kennen die gelden beschikbaar willen stellen voor de natuur en het milieu. Samen met deze fondsen en stichtingen realiseert Greenpeace een concrete en wezenlijke bijdrage voor de bescherming van bedreigde diersoorten, kwetsbare natuurgebieden en het klimaat.

Heeft u interesse om samen een groot verschil te maken, neem dan gerust contact met mij op:

Persoonlijk contact

Mijn naam is Linda de Regt, vanaf 2018 werkzaam voor Greenpeace Nederland als relatiebeheerder voor particuliere donateurs. Als natuur- en dierenliefhebber wil ik graag mijn bijdrage leveren aan rijke bossen en oceanen en een gezond klimaat. Ik ben er dan ook erg trots op te mogen werken voor Greenpeace, de meest succesvolle milieuorganisatie ter wereld.

Passie voor natuur en milieu

Als relatiebeheerder leer ik mensen kennen die op unieke wijze mijn passie delen voor de natuur en het milieu. Hun verhalen raken me persoonlijk en zijn een bron van inspiratie. Ik ben dan ook heel benieuwd naar jouw verhaal.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek over groot geven aan Greenpeace, dan sta ik voor je klaar:

ZÓ KUN JE GROOT GEVEN

GEVEN ALS PARTICULIER

Maak een groot verschil vanaf 2.000 euro

GEVEN ALS PARTICULIER

Elke grote gever is een speciale relatie van Greenpeace. Samen zorgen we ervoor dat je gift concreet bijdraagt aan de bescherming van de natuur en het milieu. Geef je 20.000 euro of meer, dan ontwikkelen we een plan op maat dat aansluit op je persoonlijke interesses. We adviseren je graag over de verschillende campagnes en projecten zodat je gift terechtkomt waar je dat wilt.

Voordelen van particulier groot schenken
  • Persoonlijk en professioneel advies
  • Transparantie in besteding
  • Toegang tot exclusieve evenementen
  • Mogelijkheid tot projectbezoeken

Greenpeace neemt geen geld aan van overheden en bedrijven. Dat geeft je de garantie dat we vol overtuiging en onafhankelijk onze doelen kunnen realiseren.

Wil je particulier schenken aan Greenpeace? Ik help je graag verder:

GEVEN ALS STICHTING

Deel je ambities en maak ze waar met Greenpeace

GEVEN ALS STICHTING

Wil je de impact van je stichting vergroten, dan is Greenpeace graag je partner. We zijn gevestigd in 42 landen en werken wereldwijd aan het behoud van biodiversiteit en de transitie naar schone energie. Met jouw gift en onze expertise kunnen we samen onze duurzame doelen sneller realiseren.

Voordelen van schenken als stichting
  • Persoonlijk advies en maatwerk
  • Professionele terugkoppeling en voortgangsrapportages
  • Concrete impact en resultaat
  • Mogelijkheid om een project te bezoeken

Greenpeace neemt geen geld aan van overheden en bedrijven. Dat geeft je de garantie dat we vol overtuiging en onafhankelijk onze doelen kunnen behalen.

Wil je als stichting schenken aan Greenpeace? Ik help je graag verder:

FONDS OP NAAM

Investeer gericht met de kennis van Greenpeace

FONDS OP NAAM

Met een fonds op naam bescherm je het milieu op een heel persoonlijke manier, zonder dat je zelf een stichting hoeft op te richten. Onze kennis en ervaring staan volledig tot je beschikking om een duurzaam project op te zetten dat aan al je wensen voldoet. Op deze manier verbind je je eigen naam of die van een dierbare aan de bescherming van de aarde. Een fonds op naam is mogelijk vanaf 50.000 euro.

Voordelen van een fonds op naam
  • Persoonlijk contact en professioneel advies
  • Directe betrokkenheid bij het project
  • Professionele terugkoppeling en voortgangsrapportages
  • Fiscale voordelen voor jou en Greenpeace

Wil je een fonds op naam bij Greenpeace? Ik help je graag verder:

PERIODIEK SCHENKEN

Vergroot de waarde van je gift, zonder meer te betalen

PERIODIEK SCHENKEN

Met een periodieke schenking kunt je giften aan Greenpeace minimaal vijf jaar lang volledig aftrekbaar maken. Zo vergroot je de waarde van je gift, zonder dat je daar extra voor betaalt. Ook Greenpeace betaalt geen belasting over periodieke schenkingen. Je donaties kunnen we daardoor voor 100 procent besteden aan ons doel: een schone en groene wereld.

Meer informatie vind je hier.

Wil je periodiek schenken aan Greenpeace? Ik help je graag verder:

NALATEN

Bescherm het leven op aarde wanneer je er niet meer bent

NALATEN

Wil je een schone en groene wereld, ook voor toekomstige generaties? Dan kun je ervoor kiezen om Greenpeace op te nemen in je testament. Iedere nalatenschap zorgt ervoor dat we ons blijvend in kunnen zetten voor de bescherming van de aarde.

Meer informatie vind je hier.

Greenpeace neemt geen geld aan van overheden en bedrijven. Je nalatenschap geeft je de garantie dat we ook in de toekomst vol overtuiging en onafhankelijk onze doelen kunnen realiseren.

Wil je periodiek schenken aan Greenpeace? Ik help je graag verder:
020–5249549 / Stuur mij een e-mail

VERHALEN VAN GROTE GEVERS

"Greenpeace geeft me het vertrouwen dat de aarde echt beschermd wordt"

Andre Bakker

Het verhaal van Andre Bakker

"Greenpeace geeft me het vertrouwen dat de aarde echt beschermd wordt" Ik ben al donateur vanaf de eerste acties voor de zeehonden en walvissen. Hoe Greenpeace de natuur beschermt, werkt. Sinds 2000 geef ik daarom ook jaarlijks een grote gift. Ik wil dat het Amazonewoud er bijvoorbeeld nog is als mijn kleinkinderen groot zijn. Mijn bedrage helpt daarbij.

Greenpeace heeft veel kennis en is integer. Dat zie ik in het jaarverslag, hoe de organisatie in de media verschijnt en in de bijeenkomsten waarvoor ik word uitgenodigd. Ik hoor verhalen uit het veld, de successen maar ook de uitdagingen. Greenpeace betrekt me daardoor bij het werk en geeft me tegelijk het vertrouwen dat de aarde echt beschermd wordt.
"We hebben zelf gezien hoe weloverwogen Greenpeace onze gift besteedt"

Minke van Rees

Het verhaal van Minke van Rees

"We hebben zelf gezien hoe weloverwogen Greenpeace onze gift besteedt" DR Congo is een complex land. Een goede partner met lokale inbedding is essentieel en dat is Greenpeace zeker gebleken. Voor de Turing Foundation is het van belang dat de lokale gemeenschappen centraal staan. Zij weten als geen ander hoe belangrijk het behoud van bossen is, nu en voor de volgende generaties.

Het was een unieke kans om samen met Greenpeace af te reizen naar DR Congo en met eigen ogen te zien hoe gecommitteerd Greenpeace is en hoe voorzichtig en weloverwogen het geld wordt besteed. Dat past goed bij ons en daar dragen wij graag aan bij. Dat Greenpeace dat werk onafhankelijk doet, geeft het een urgentie die zeker heeft meegespeeld in de toekenning.

JOUW GIFT DRAAGT BIJ AAN DEZE CAMPAGNES

Greenpeace zet zich in voor schone energie, sterke bossen, levende oceanen en duurzame landbouw. Door middel van geweldloze en inventieve confrontaties brengen we milieuproblemen aan het licht en stimuleren we duurzame oplossingen. Greenpeace accepteert geen geld van overheden en bedrijven. Steun van mensen zoals jij zorgt ervoor dat we vol overtuiging en onafhankelijk onze doelen kunnen realiseren.

Meer weten over Greenpeace? In ons jaarverslag vind je onze visie en missie, de jaarcijfers en informatie over onze Raad van Toezicht.