doneren afbeelding

• Actief in 42 landen
  • Onafhankelijk
  • Geweldloos

Wat gebeurt er met uw nalatenschap?

• Komt voor 100 procent (belastingvrij) ten goede aan de bescherming van de natuur.
  • Brengt een wereld die draait op schone energie weer een stap dichterbij.
  • Zorgt ervoor dat oceanen weer vol leven komen te zitten, door het instellen van zeereservaten en de overstap op duurzame visserijmethoden.
  • Zetten wij in voor de bescherming van de laatste oerbossen in de wereld. Sterke bossen herbergen tienduizenden soorten planten en dieren en zijn onmisbaar in de strijd tegen klimaatverandering.

Joanne Schurer ('47) uit Egmond aan Zee

'Ik weet zeker dat er door Greenpeace meer hoop is op een schone, duurzame en veilige wereld. Niet alleen voor mijn eigen kleinkinderen, maar voor alle kinderen op de wereld.' > Lees verder

Lees meer verhalen

Hoe stelt u een testament op

Nadenken over wat er na uw overlijden met uw bezittingen en vermogen gebeurt is misschien niet altijd leuk, maar wel slim. Zonder testament bepaalt de wet namelijk hoe uw nalatenschap verdeeld wordt over uw familie. De meeste mensen kiezen ervoor zelf een testament op te stellen zodat ze zeker weten dat de nalatenschap gaat naar door hen gekozen familie, vrienden en goede doelen. Kiest u ervoor Greenpeace in uw testament op te nemen? Dan helpt u ons het leven op aarde beschermen, ook voor volgende generaties. > Lees verder

Greenpeace helpt u!

Als u dat wenst, kan, kan Greenpeace u veel uit handen nemen, het proces begeleiden en adviseren waar nodig. Ook kunt u Greenpeace aanwijzen als executeur, in dat geval wijst u ons aan om na uw overlijden alles voor u en uw erfgenamen naar wens te regelen. > Lees verder

Brochure Afbeelding

Logo Nutestament

Regel uw testament eenvoudig online

Greenpeace werkt samen met NuTestament. Daar regelt u makkelijk, voordelig en in uw eigen tempo een testament waarin u ons als begunstigde kunt opnemen.
Ontdek hoe het werkt op Nutestament!