Steun Greenpeace

Word daarom nu donateur en geef onze kwetsbare aarde een stem.

• Wij werken volledig onafhankelijk
  • 100% afhankelijk van particuliere donaties
  • 3x per jaar Greenpeace Magazine
 Help mee, doneer
  • 80% van de visstanden is bijna
    op, steun daarom Greenpeace.

Hoe jouw donatie helpt

Samen met miljoenen mensen wereldwijd werken we aan een wereld die draait op schone energie, met rijke bossen, duurzame landbouw en oceanen vol leven. We doen onderzoek, stellen misstanden aan de kaak en overleggen met overheden en bedrijven over oplossingen. Als dat niet helpt, organiseren we spraakmakende acties. Dankzij de steun van onze donateurs beschermt Greenpeace onze aarde zo al 45 jaar met veel succes.

Namens en met jou in actie

De Rainbow Warrior volgt een schip dat tonnen dode vis overboord gooit. Onze klimmers beklimmen een kolencentrale om te onderstrepen dat we moeten overstappen op schone energie. Met nieuwe technologie verzamelen we bewijs van illegale houtkap, dat onze supporters verder verspreiden. Acties van Greenpeace zijn doelgericht en altijd geweldloos, bedoeld om misstanden te onthullen en oplossingen onder de aandacht te brengen.

Dankzij onze donateurs

• stopte Shell met olieboringen in het Noordpoolgebied
  • vind je bij Jumbo en Albert Heijn een groter aanbod van biologisch geproduceerde aardappelen, groente en fruit
  • is Amazone beschermd tegen ontbossing voor sojaplantages